
Засіднання школи викладача-початківця на тему «Гра як один із засобів розвитку творчих здібностей, контролю знань, умінь і навичок здобувачів освіти»
Гра є потужним інструментом в арсеналі інтерактивного навчання. Вона виходить за рамки простого розважального елементу і стає ефективним методом для залучення здобувачів освіти, мотивації їх до навчання та засвоєння складного матеріалу в цікавій та захоплюючій формі. Навчання через гру – саме з такою метою відбулося чергове засіднання школи викладача-початківця під керівництвом завідувачки навчально-методичного кабінету Наталії Протасюк на тему «Гра як один із засобів розвитку творчих здібностей, контролю знань, умінь і навичок здобувачів освіти».
Ігри створюють позитивну емоційну атмосферу, викликають інтерес та бажання брати активну участь в освітньому процесі. Елементи змагання, винагороди, досягнення цілей стимулюють здобувачів освіти докладати більше зусиль. Багато ігор передбачають командну роботу, що сприяє розвитку навичок спілкування, взаємодопомоги та відповідальності. Практичне застосування знань у ігровій ситуації робить навчання більш змістовним. Вони можуть використовуватися під час вивчення лексики, граматики, історичних подій, математичних концепцій тощо. Проте гра не повинна повністю затьмарювати навчальний зміст заняття.
Таким чином, гра є цінним методом інтерактивного навчання, який при правильному застосуванні може значно підвищити ефективність освітнього процесу, зробити його більш захоплюючим та результативним.