19.06.2024

Засідання Педагогічної ради фахового коледжу

Засідання Педагогічної ради фахового коледжу

17 червня відбулося засідання педагогічної ради фахового коледжу на якому слухалось питання про допуск студентів другого курсу (БТК-21с, БХ-21с, БТКз-21с, БХ-21с) до атестації здобувачів вищої освіти, студентів другого (Тз-73с), третього (Б-31, Ф-31, Ф-32, ТК-31, ТК-32, ТК-33, Р-31) та четвертого (П-41, П-42) курсів до атестації здобувачів фахової передвищої освіти.
Заступник директора з виховної роботи Олександр Ткачик, з метою створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти, представив на схвалення педагогічною радою Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) у фаховому коледжі.
Про підготовку до вступної компанії, яка розпочнеться 1 липня реєстрацією електронних кабінетів і завершиться зарахуванням вступників, розповіла відповідальний секретар приймальної комісії Руслана Щебет.
Головний бухгалтер фахового коледжу Ольга Поліщук представила на затвердження вартість навчання здобувачів освіти фахового коледжу на 2024-2025 навчальний рік, які будуть зараховані на навчання у 2024 році. З урахуванням соціально-економічної ситуації, яка склалася через запровадження воєнного стану на території України, було прийняте рішення не здійснювати індексації вартості навчання здобувачам освіти на 2024-2025 навчальний рік.
Заступник директора з навчальної роботи Ігор Макарук розповів про організацію освітньої діяльності фахового коледжу під час осіннього навчального семестру 2024-2025 навчального року, а також акцентував увагу педагогічного колективу на питанні децентралізації в організації освітньої діяльності фахового коледжу в умовах підготовки до зовнішніх процедур оцінки якості освіти.
Традиційно, педагогічною радою слухалось питання про визнання результатів підвищення кваліфікації викладачів фахового коледжу, яке представила завідувач методичним кабінетом Наталія Протасюк. За результатами обговорення та голосування було прийнято рішення щодо визнання підвищення кваліфікації 9 викладачам.
Крім того, були розглянуті інші питання щодо здійснення освітньої діяльності.