Використання тестового контролю під час перевірки знань та вмінь здобувачів освіти
«Використання тестового контролю під час перевірки знань та вмінь здобувачів освіти» - саме цій тематиці було приурочене чергове засідання школи викладача-початківця 2 року роботи під керівництвом Наталії Протасюк, завідувачки навчально-методичного кабінету. Традиційні методи перевірки та оцінки знань у поєднанні з новими технологіями відкривають перед викладачами широкі можливості. Оптимальним є контроль знань за допомогою тестування. Тестування є об’єктивним способом оцінювання, це більш справедливий метод, який ставить усіх здобувачів освіти у рівні умови як у процесі контролю, так і в процесі оцінки, практично виключаючи суб’єктивізм викладача. За допомогою тестування можна встановити рівень знань студента в цілому і за окремими його компетенціями.
Нині існує достатня кількість педагогічних програмних засобів, призначених для здійснення контролю знань. Найбільш поширеними та перспективними для використання в освітньому процесі є програми, які дозволяють створювати тестові завдання та методичний супровід до них, формувати набір запитань і використовувати їх під час проведення контролю знань.
На засіданні викладачі-початківці розглянули методику конструювання тестових завдань різного рівня складності та самостійно спробували створити тести, використовуючи інтерфейс одного з освітніх сервісів.