07.10.2024

Семінарське заняття на тему "Особливості проведення маркетингових досліджень"

Семінарське заняття на тему "Особливості проведення маркетингових досліджень"

Вміння відстоювати свою думку, аргументувати, обґрунтовувати її є дуже важливим для майбутніх фахівців з підприємництва та торгівлі. 
Саме цього вчаться здобувачі освіти на семінарських заняттях з освітньої компоненти "Маркетинг", готуючи та представляючи свої доповіді.
Здобувачі освіти групи ТК-31 під час семінарського заняття на тему "Особливості проведення маркетингових досліджень" під керівництвом викладачки Світлани Крапостіної обговорили питання пов'язані із поняттям та видами маркетингових досліджень, методами їх проведення, особливостями побудови маркетингової інформаційної системи підприємства та комплексним дослідженням ринку.
Доповіді здобувачів освіти супроводжувалися мультимедійними презентаціями.