04.11.2025

Конкурс-презентація «Історія одного товару»

Конкурс-презентація «Історія одного товару»

В рамках проведення тижня "Підприємництва та торгівлі" у групах спеціальності 076 Підприємництво та торгівля відбувся конкурс-презентація «Історія одного товару» під керівництвом викладачки Ольги РЕУС.
Метою творчого конкурсу є поглиблення знань студентів із дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» шляхом творчого дослідження походження, розвитку та особливостей певного товару. Конкурс сприяє формуванню у студентів уміння аналізувати асортимент, якість, споживчі властивості та тенденції розвитку непродовольчих товарів у різні історичні періоди.
Участь у конкурсі дозволяє поєднати теоретичні знання з практичними навичками дослідження товарознавчих характеристик, розвиває творчий підхід до вивчення предмета та заохочує інтерес до професійної діяльності у сфері товарознавства і торгівлі. 
Таким чином, конкурс є ефективним засобом підвищення мотивації студентів до вивчення дисципліни та формування цілісного уявлення про еволюцію непродовольчих товарів у суспільстві.