15.03.2025

Показове засідання секції наукового товариства здобувачів освіти та молодих вчених «Первоцвіт»

Gоказове засідання секції наукового товариства здобувачів освіти та молодих вчених «Первоцвіт»

Відбулося показове засідання секції наукового товариства здобувачів освіти та молодих вчених «Первоцвіт» на тему «Від ідеї до бестселера як писали класики (До Всесвітнього дня письменника)» під керівництвом Катерини ОЛІЙНИК. Захід був спрямований на дослідження творчого процесу видатних письменників, які стали класиками світової літератури, та на розкриття секретів їхнього шляху від початкової ідеї до створення бестселера. Члени секції (здобувачі освіти груп Т-11, Т-12, ІТ-12 та Ф-12) підготували мультимедійні презентації та доповіді про особливості письма, творчі правила та головні теми творів С. Кінга, А. Крісті, Р. Бредбері та Дж. Оруелла.
Під час засідання були розглянуті ключові питання, що стали основою для подальшої дискусії що є важливішим для досягнення успіху природний талант чи постійний процес самовдосконалення як начитаність впливає на творчість письменника вона допомагає чи, навпаки, обмежує До обговорення долучились не лише члени секції, а й присутні на засіданні викладачі. Учасники дійшли висновку, що успіх письменника залежить як від природного обдарування, так і від постійної та клопіткої праці над собою. Щодо начитаності, то більшість погодились, що вона має бути обов’язковою як спосіб розширення кругозору, однак важливо зберігати індивідуальність при написанні художніх текстів і не дозволяти чужим стилям надмірно впливати на власну творчість.
Наприкінці зустрічі кожен учасник окреслив ті методи та поради класиків літератури, які б застосував і у своїй літературній творчості постійно читати різножанрові книги та поповнювати словниковий запас, творити у момент натхнення, писати просто і про те, що найбільше турбує чи хвилює, стійко сприймати критику, не опускати руки після творчих невдач.
Захід став важливим кроком у заохоченні здобувачів освіти до глибшого пізнання літературних процесів, стимулюючи інтерес до вивчення творчості зарубіжних авторів, і, що є найважливішим, спонукаючи до активної творчої діяльності та розвитку власних письменницьких навичок.