Фундаментальні цінності академічної доброчесності як важлива складова внутрішньоособистісного та професійного становлення здобувачів освіти фахового коледжу
9 вересня 2024 року уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції фахового коледжу Тетяна МАРКЕЄВА на засіданні педагогічної ради представила доповідь на тему: "Фундаментальні цінності академічної доброчесності як важлива складова внутрішньоособистісного та професійного становлення здобувачів освіти фахового коледжу".
Маркеєва Т. А. наголосила на сутності поняття академічна доброчесність та її складових. Особливу увагу було сконцентровано на фундаментальних цінностях академічної доброчесності як важливої складової внутрішньоособистісного та професійного становлення здобувачів освіти фахового коледжу.
Внутрішньоособистісне та професійне становлення фахівця вимагає докладання чималих зусиль. Важливу роль при цьому відіграють такі фундаментальні цінності академічної доброчесності:
1. Набуття студентами компетентностей з академічної доброчесності та навичок якісного академічного письма.
2. Компетентності викладача, необхідні для ефективного навчання академічному письму.
3. Компетентності із академічної доброчесності, що їх має набути студент.
4. Створення атмосфери академічної доброчесності.
5. Інструменти підвищення ефективності кодексу академічної етики.
6. Особливості перевірки на академічний плагіат робіт студентів та вступників.
Завдяки чесній роботі над собою, самовдосконаленню, старанній роботі та терпінню можна досягти всіх можливих цілей та бути затребуваним фахівцем на ринку праці і важливу роль при цьому відіграє фактор дотримання академічної доброчесності.