Засідання школи викладача-початківця
Процес навчання у фаховому коледжі спрямований на вирішення навчально-виховних завдань, кожне з яких характеризується дидактичною завершеністю. Обов'язковим компонентом цього процесу є контроль знань, умінь та навичок, тобто перевірка його результативності. Традиційні методи перевірки та оцінки знань у поєднанні з новими технологіями відкривають перед викладачами широкі можливості. Оптимальним є контроль знань за допомогою тестування.
«Використання тестового контролю при перевірці знань та вмінь здобувачів освіти», саме цій тематиці було приурочене чергове засідання школи викладача-початківця під керівництвом Наталії Протасюк, завідувачки навчально-методичним кабінетом.
Проте тестування не може повністю замінити звичайні форми перевірки знань. Але основна їх перевага – це простота і швидкість, а також те, що тести сприймаються більшістю здобувачів освіти як своєрідна гра. Тим самим знімається страх, стрес, невпевненість у своїх знаннях. Досвід показує, що застосування тестового контролю дає такі педагогічні результати:
- раціональніше використання часу під час заняття;
- швидке встановлення зворотного зв’язку зі студентами та визначення рівня засвоєння матеріалу;
- можливість визначити прогалини у знаннях та уміннях.
На засіданні викладачі-початківці мали можливість самостійно спробувати створити тести, використовуючи інтерфейс одного із освітніх сервісів.
Проте необхідно пам’ятати, що тестування - це не самоціль, а лише одна із ефективних форм повторення, узагальнення і впорядкування вивченого матеріалу.