
Засідання Школи викладача-початківця першого року роботи
11 жовтня 2024 року відбулося чергове засідання Школи викладача-початківця першого року роботи під керівництвом завідувачки навчально-методичного кабінету Наталії Протасюк. Якість і ефективність заняття залежить від уміння викладача аналізувати свої успіхи та помилки. Тому важливим елементом педагогічної діяльності є аналіз і самооцінка власного заняття, що спонукало вибір теми засідання «Самоаналіз викладачем проведеного навчального заняття». Василь Сухомлинський писав, що той з учителів, хто навчився аналізувати власну працю, той досяг принаймі половини успіху. Самоаналіз є необхідною частиною роботи педагога. Він дозволяє подивитися на власну професійну діяльність з боку, відзначити краще, побачити помилки і постаратися позбутися їх. А вже коли педагогу потрібно подолати такий рубіж, як атестація, самоаналіз педагогічної діяльності стає просто обов'язковим. Від самоаналізу навчального заняття багато в чому залежить педагогічна майстерність викладача, продуктивність його педагогічної праці.