Засідання Методичної ради
01 травня 2023 року у Фаховому коледжі технологій, бізнесу та права імені Лесі Українки відбулося 9-те засідання Методичної ради згідно плану роботи коледжу.
Дмитро Шостак виступив з методичною доповіддю з реалізації завдань методичної проблеми фахового коледжу на 2020-2025 роки на тему: «Ключові компоненти професійної компетентності викладача інформаційних дисциплін». Основна увага була зосереджена на Європейській рамці цифрових компетентностей для громадян DigComp, яка передбачає наступні сфери цифрових компетентностей:
- основи комп’ютерної грамотності;
- інформаційна грамотність, уміння працювати з даними;
- створення цифрового контенту;
- комунікація та взаємодія в цифровому суспільстві;
- безпека в цифровому середовищі;
- розв’язання проблем у цифровому середовищі та навчання впродовж життя.
Також Дмитро Шостак зазначив, що важливо пам'ятати, що комп'ютерна та інформаційна грамотність не є статичними поняттями, і вони постійно розвиваються та оновлюються. Тому викладач повинен постійно вдосконалювати свої знання та вміння, слідкувати за новими тенденціями в галузі та використовувати їх у своїй роботі.
Голови профільних циклових комісій представили на розгляд та схвалення змістової частини Освітньо-професійних програм підготовки фахового молодшого бакалавра зі спеціальностей:
- 017 Фізична культура і спорт (Оксана Тесунова);
- 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та фондовий ринок (Дарія Жукова);
- 076 Підприємництво та торгівля (Вікторія Шух);
- 081 Право (Галина Кравчук);
- 126 Інформаційні системи та технології (Оксана Таранчук);
- 181 Харчові технології, 241 Готель-ресторанна справа (Тетяна Новосад).
За результатами обговорення та пропозицій, які надійшли від здобувачів освіти та зацікавлених осіб, було внесено зміни, щодо дисциплін, які вивчаються.
Завідувачка навчально-методичним кабінетом фахового коледжу Наталія Протасюк доповіла про надання Методичною радою грифу «Рекомендовано до використання в освітньому процесі ФКТБП ВНУ імені Лесі Українки» за рішенням експертної комісії.