Робота Школи викладача початківця продовжується
Молоді педагоги другого року роботи продовжили навчання у Школі викладача-початківця під керівництвом завідувачки навчально-методичного кабінету Наталією ПРОТАСЮК. Тема «Інтерактивні технології колективно-групового навчання та ситуативного моделювання» стала продовженням циклу засідань інтерактивних методів навчання. Перед викладачами завжди постають запитання: «Як навчити?», «Як розвинути логічне мислення?», «Як активізувати пам’ять, увагу?», «Як підвищити інтерес до знань?», «Як зацікавити процесом навчання?». Відповіді на ці запитання дають сучасні технології навчання, зокрема інтерактивні.
Німецький фізик Макс ПЛАНК говорив: «Не так важливо, чого навчають, а важливо інше, як саме навчають. Одне положення, яке учень справді зрозумів, має більшу цінність, ніж десять формул, які він вивчив напам’ять і навіть вміє застосовувати, але не зрозумів їхнього справжнього сенсу». Майстерність викладача допомагає здобувачам освіти досягти найкращих результатів тими засобами, які найоптимальніші в кожній окремій ситуації. Ігрові технології інтегрованого навчання (ситуативне моделювання), які з цікавістю, емоційністю позбавляють його почуття суспільного відчуження, сприяють соціальному розвитку. Таким чином здобувачі освіти вчаться працювати в команді.